קידום אתרים בארצות הברית: שליטת בעלי עסקים ישראלים בנוכחות מקוונת בשווקים אמריקאים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

ניהול יעיל של תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חשוב לבעלי עסקים ישראלים שמעוניינים להרחיב את הנוכחות המקוונת שלהם בארצות הברית.

כלומר, קידום אתרים בארצות הברית הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט שמטרתו להגביר את הנראות המקוונת של בעלי עסקים, כך שכשאנשים יחפשו בגוגל או בבינג מוצרים או שירותים שקשורים לעסק, הם ימצאו את האתר המקודם בקלות.

אם זה נשמע לכם מורכב או מבלבל קצת, בואו נעשה סדר ונבין איך גם אתם יכולים להשיג שליטה בנוכחות המקוונת של בית העסק שלכם, מול קהלים אמריקאים.

 

קידום אתרים בארצות הברית מתחיל עם הבנת השוק האמריקאי

ראשית, חשוב להבין את ההבדלים התרבותיים והאזוריים בין ישראל לארה"ב, ובמיוחד את הניואנסים של השפה האנגלית או הפורטוגזית, התנהגויות של גולשים שמחפשים תשובות לשאלותיהם, והעדפות צרכנים.

כי בעוד שעברית היא השפה העיקרית של בעלי עסקים ישראלים, אסטרטגיית קידום אתרים בחו"ל לקהל האמריקאי, צריכה להתמקד בעיקר באנגלית, עם דגש על ניבים אמריקאיים ושיח מקומי.

 

מחקר ולוקליזציה של מילות מפתח

חברה שמתמחה בתהליכי קידום אתרים בארץ ובחו"ל, מבצעת מחקר מקיף של מילות מפתח, עם זיהוי המונחים שגולשים בארה"ב נוטים לחפש הכי הרבה, בהקשר של המוצרים או השירותים של בית העסק המקודם.

כלי קידום אתרים בינג או גוגל, כמו Google Keyword Planner ו- SEMrush יכולים לספק תובנות לגבי מונחי חיפוש פופולריים בשוק האמריקאי. כך, לדוגמא, חברת תוכנה ישראלית המספקת שירותי פיתוח אתרים מבוססי ענן, שכרה את שירותי מומחי קידום אתרים שהתמקדו במילות מפתח כמו "בונה אתרים" ו"יצירת נוכחות מקוונת" שמשמשות בעיקר בארה"ב.

בהתנהלות זו, חברת קידום האתרים הובילה להגדלה משמעותית של נראות חברת התוכנה בתוצאות מנועי החיפוש האמריקאיים, ובכך הורחב בסיס הלקוחות שלה.

 

אופטימיזציה לאתר

עסקים ישראלים חייבים לוודא שהאתר שלהם מותאם לקהלים בארה"ב, וצוות קידום אתרים מבצע פעולות שמובילות למהירות טעינת העמודים באתרים, אופטימיזציה למכשירים ניידים, ופרסום תכנים איכותיים שמתאימים לצרכנים אמריקאים.

הצוות הרב תחומי של חברת בנייה וקידום אתרים באינטרנט מקפיד גם על שימוש באנגלית אמריקאית, עם הפניות ואיות תרבותיים מתאימים, כדי להתאים לקהלים אמריקאים.

כדוגמא להמחשת נקודה זו, יצרנית ישראלית של מוצרי גז ביתיים, התאימה את האתר שלה לשוק האמריקאי על ידי שילוב תוכן רלוונטי מקומי, כולל תמונות של סגנון חיים אמריקאי והיצע מוצרים ספציפיים לאזור. אסטרטגיה זו שיפרה משמעותית את דירוג מנועי החיפוש של החברה בארה"ב.

 

בניית קישורים נכנסים מקומיים

בניית קישורים נכנסים לאתר המקודם, מאתרים גדולים ומוכרים היא מרכיב חשוב נוסף בתהליך מקצועי של קידום אתרים בארצות הברית, ומטרה זו מושגת באמצעות שיתופי פעולה עם חברות אמריקאיות, פרסום מאמרי אורחים באתרים גדולים, ורישום בית העסק במדריכים אמריקאים.

 

נוכחות מקוונת ברשתות החברתיות

שמירה על נוכחות פעילה בפלטפורמות הרשתות החברתיות הפופולריות בארה"ב, כמו פייסבוק, אינסטגרם,יוטיוב, טיקטוק וטוויטר, חשובה להצלחת השגת נוכחות מקוונת בשוק האמריקאי.

תקשורת ישירה עם קהלים אמריקאים דרך פלטפורמות אלו יכולה להניע תנועה לאתר ולשפר את דירוג החיפוש.

 

אנליטיקה והתאמה

צוות מקצועי של חברת קידום אתרים מבצע מעקב קבוע אחר הביצועים של אסטרטגיית ה-SEO לאתר שלכם באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס. נתונים אלה יכולים לספק תובנות לגבי מה עובד ומה צריך להתאים.

 

האסטרטגיה הטובה ביותר לטווח הארוך

בעלי עסקים ישראלים שמעוניינים בפריצה עסקית לשווקים חדשים בארה"ב, צריכים לשכור שירותי פרילנסר קידום אתרים אורגני, כדי לבסס את המותג שלהם בשפה שמתאימה לקהל היעד שלהם. קידום אתרים חשוב ביותר להשגת מטרה זו ולכן חשוב להתחיל מיד את התהליך.

עם הזמן, ככל שהצוות שמלווה אתכם ומייעץ לכם יקפיד על השלמת נכונה ומקצועית של התהליך, תתחילו לראות תנועה שמגיעה לאתר שלכם מהקידום האורגני והממומן, בגישה מקצועית, יעילה וממוקדת.

 

ההבדלים בתהליכי קידום אתרים בארץ לעומת קידום אתרים בארצות הברית

בחינת הגישות הנבדלות לקידום אתרים בארצות הברית בהשוואה לישראל מצריכה התחשבות בגורמים שונים. ההבדל העיקרי טמון בקנה מידה גיאוגרפי ודמוגרפי. ישראל, מבחינת אוכלוסייה ושטח, דומה לגודלה של מנהטן, מה שהופך אותה לקטנה יחסית.

לשם המחשה, מדינת טקסס גדולה פי 33 מישראל, והיא רק אחת מחמישים המדינות בארה"ב. קנה המידה הזה משפיע על הגישה לשיווק דיגיטלי ואסטרטגיות קידום אתרים בארצות הברית.

 

אבל זה עוד לא הכול. שימו לב:

הדינמיקה התרבותית של התנהגות מקוונת וצרכנות משתנה באופן משמעותי בין שתי המדינות. בארה"ב, להיבטי שירות לקוחות כמו מדיניות החזרת מוצרים יש חשיבות עצומה והיא נבדלת באופן משמעותי מהמדיניות בארץ.

הבחנה קריטית נוספת היא תפקידם של מנועי החיפוש בקידום אתרים. בישראל, גוגל שולטת בשיאה עם תחרות מינימלית, מה שהופך אותה למוקד העיקרי במיוחד לתהליכי קידום אתרי איקומרס. בארה"ב, לעומת זאת, בינג מחזיקה בנתח שוק משמעותי, כאשר כשליש מהמשתמשים המקוונים משתמשים במנוע החיפוש של מיקרוסופט.

 

כמה מילים לסיום

ניהול נכון מצד צוותים מקצועיים של חברות קידום אתרים שמייעצות לבעלי עסקים ישראלים איך לחדור בהצלחה לשווקי יעד אמריקאים, מצריך הבנה מעמיקה של התנהגות הצרכנים המקומיים ודפוסי החיפוש שלהם.

עם ניתוח והתאמה קבועים של אסטרטגיות אלו, חברות קידום אתרים באינטרנט משיגות ללקוחותיהן נוכחות מקוונת מרשימה שמושכת קהלי יעד אמריקאים.

שיווק דיגיטלי

אודותינו

באתר זה תמצאו מידע מקיף, טיפים והמלצות בנושא בניית אתרים ושיווק דיגיטלי. למה כדאי לשים לב כשבוחרים בונה אתרים? מה זה בעצם שיווק דיגיטלי? איך משווקים אתר חדש? כל המידע כאן באתר.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
שיווק

השפעת שירותי שיווק ופרסום על הצלחת העסק בעידן הדיגיטלי

בעידן שבו הנוף הדיגיטלי מתפתח ללא הרף, האמנות והמדע של שיווק ופרסום תפסו את מרכז הבמה בניווט עסקים להצלחה חסרת תקדים. העידן הדיגיטלי הגדיר מחדש את הפרמטרים של מעורבות לקוחות, והפך אותה לדינמית, מותאמת אישית ומונעת נתונים יותר מאי פעם. אבל מה בדיוק מניע מותג מאלמוניות לאור הזרקורים בעידן הדיגיטלי? האם זה הקסם של מסרים מעוצבים בצורה מושלמת, הדיוק של פרסום ממוקד, או אולי הקסם שנארג באמצעות קמפיינים אסטרטגיים ברשת שמדברים לקהל ברמה האישית?

למאמר המלא »
שיווק

שליטה ב-SEO: עצות מומחים להצלחה

אחד ההיבטים החשובים ביותר של קידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח. על ידי הבנת מילות המפתח שאליהן קהל היעד שלך מחפש, אתה יכול לבצע אופטימיזציה לאתר שלך כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. השתמש בכלים כמו Google Keyword Planner כדי לזהות מילות מפתח וביטויים רלוונטיים בעלי נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה.

למאמר המלא »
פרסום בפייסבוק

חשיבות פרסום בפייסבוק כדי לחזק מיתוג עסקי

בתחום הפרסום באינטרנט, הפרסום בפייסבוק בולט ככלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים לחזק את המותג שלהם, להגיע לקהל מגוון ולהניע צמיחה. פרסום בפייסבוק מציע לעסקים הזדמנות ייחודית להתחבר ללקוחות פוטנציאליים, לבנות מודעות למותג ולהניע מעורבות.

למאמר המלא »